2.11.15

# Lifestyle

EkoQuchnia – warsztaty kulinarne wg. 5 przemian

To nie był pierwszy raz, gdy udałam się na warsztat kulinarny do Edyty z EkoQuchnia. Jakiś czas temu, przerobiłyśmy wszystkie rodzaje dyń.

Na kolację zjedliśmy 3 rodzaje zup, na obiad owsiankę, a na deser knedliczki ze śliwkami, które samodzielnie utoczyłam, bo to trudne zadanie. Resztę zabrałyśmy do domu, bo w brzuszkach miejsca już nie było. Było pysznie, ale gotowanie wg. tej kuchni wydaje mi się być dosyć pracochłonne. Edyta mówi, że to kwestia przyzwyczajenia, ale ja nie wiem, czy się chcę przyzwyczajać. Jak powie mi jak zrobić szejka tym sposobem, to kto wie 😉

Tymczasem wlepiam fotorelację i filmik z gotowania, które odbyło się w klimatycznym 7/1 Studio Kulinarne w Białymstoku. Było pysznie!



warsztaty kulinarne z Edytą z EkoQuchnia
Edyta nosi rękawiczki, bo jej zimno w rąsie 😉

7/1 Studio Kulinarne

Najlepsza część gotowania :) Yummy!

No comments:

Post a Comment

Follow Us @soratemplates